Психологи з університетів Кембриджу та Брістоля спільно з Jigsaw створили півторахвилинні ролики про біженців з України. Повідомляє Соцпортал.
YouTube, Google, Twitter, TikTok та Facebook показуватимуть ролики про українських біженців у своїх рекламних слотах. Про це повідомили Reuters.
Ми розглядаємо це як пілотний експеримент, але потім цей підхід можна буде застосувати в інших країнах, – сказала в інтерв'ю Бет Голдберг, керівник відділу досліджень у Jigsaw.
Творці роликів заявили, що компанія повністю спрямована на боротьбу з російськими негативними маніпуляційними твердженнями щодо українських біженців.
Якщо ви просто скажете людям правду, багато хто заперечуватиме… але ви можете передбачити методи, які будуть використані для поширення дезінформації, як у випадку з війною в Україні, — розповів Джон Розенбек, провідний експерт кампанії.
Кампанія стартує у Польщі — країні, яка прийняла найбільшу кількість українських біженців. Потім пошириться на Чехію та Словаччину.
Comments